Robanic

Robanic
هوالحکیم
***
روبانیک...
ابتکار کودکی...
اشتغال جوانی...
ذکاوت ایرانی...
***
خلاقیت یعنی...
برای چیزهایی که وجود دارند کاربرد بسازید
نه اینکه چیز جدیدی بسازید که کاربرد داشته باشد
***
به بزرگی آرزوهایت نیاندیش ، به بزرگی کسی بیاندیش که می تواند آرزوهایت را برآورده کند...
***
روبانیک...
صلح ماندگار ربات هایی از جنس امداد و نجات
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲۰ فروردين ۹۴، ۱۷:۵۲ - ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ ابوالفضل حافظی ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ ..
    زیبا بود
پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۹ ب.ظ

روز مادر بود...

روز مادر بود...

رفتم کنارش نشستم تا باهاش عکس بندازم

یه مادر کهنسال که سال ها بود خانه سالمندان شده بود

خانه ی تنهایی هاش،با دست منو پس میزد و روشو ازدوربینم برمیگردوند..

نمیگذاشت باهاش عکس بندازم

میگفت من کاره ای نیستم که بخای باهام عکس بندازی

میگفت من یه خانه داربودم وکاری نکردم

برو با خانم های دکتر ومهندس عکستو بنداز..

اشک تو چشمام جمع شد ..

گفتم اخه شما منو یاد مادر بزرگ خدابیامرزم میندازی ودوست دارم باشما عکس داشته باشم..!!

بازم دستمو پس زد و روشو برگردوند..

گفتم مادر من شما مادری؟..بچه داری؟!..

اشک تو چشاش جمع شدو گفت اره سه تا، همشون تحصیل کردن،مهندسن وادواج کردن..

ولی الان چند ساله که منو انداختن اینجا ورفتن خارج..دیگه بهم سر نمیزنن..

نگاش کردم!!..

بابغض توگلوم واشک تو چشام بهش گفتم مادر من چرا میگی کاره ای نیستی..

چرا خونه داری ومادر بودنت رو هیچ میدونی

بهش گفتم دکتر مهندس تو ومادرای امثال تو هستن که با گذشت وصبوری

از همه دنیا موندن تا دنیاشون که بچه شون باشه به یه جایی برسه

ودکتر _مهندس این مملکت بشه

یه آه عمیق از ته دلش کشید …!!!!

یکم آروم شد …هدیه ش رو نشونش دادم

یکم باهاش شوخی کردم وخندوندمش تا که بالاخره راضی شد

صورت مهربونش تو دوربین گوشیم حک بشه..

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۰
صالحه جعفری

مادر..

نظرات (۲)

باسلام .

رویش معرفت ؛ وبلاگی برای آشنایی بهتر با رشته علوم انسانی.

سری به وبلاگ ما بزنید:http://rouyesh790.blog.ir/

درضمن ممنون از وبلاگ خوبتون

پاسخ:
ممنون از شما

۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۵۲ ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ ابوالفضل حافظی ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ ..
زیبا بود
پاسخ:
سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی